Nasze produkty wykonywane są na Państwa indywidualne zamówienie. Takie produkty są wyłączone z możliwości zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
Meble wysyłamy zmontowane, odpowiednio zabezpieczone, w paczkach lub na paletach.
Do zniszczenia w transporcie dochodzi bardzo rzadko, ponieważ tylko w przypadku ok. 1% wysłanych mebli!
Nawet jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona, otrzymasz od firmy kurierskiej odszkodowanie. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z przepisami prawa przewozowego. Pamiętaj, należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.
Prosimy zwrócenie uwagi, na charakter reklamacji.
Przykład: zły wymiar, niedomalowanie, znaczące pęknięcie drewna,(nie będące efektem zamierzonym) itp. Występujące w produkcie przebarwienia koloru, sęki, pęknięcia, ubytki są zamierzonym celem, świadczą o naturalnym pochodzeniu drewna i nie podlegają reklamacji.
Kto rozpatruje reklamację: Bruni
Podstawa prawna: Regulamin Bruni
Gdzie skierować reklamację: kontakt@bruni.pl
Termin rozpatrzenia: 14 dni.
Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: data zakupu oraz zdjęcie.
Prosimy o podesłanie zdjęcia z punktem odniesienia, np. pęknięcie sfotografowane wraz z monetą. To znacznie przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Przykład: Wszelkie uszkodzenia typu potłuczone krawędzie lub narożniki blatu, otarcia, etc.
W chwili odbioru przesyłki Odbiorca staje się jej dysponentem i osobą uprawnioną do dochodzenia i otrzymania odszkodowania.
Kto rozpatruje reklamację: Przewoźnik
Podstawa prawna: Prawo Przewozowe
Termin rozpatrzenia: 30 dni.
Gdzie skierować reklamację: Firma przewozowa realizująca dostawę
Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: