PL
PL EN
Ulubione

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Nasze produkty wykonywane są na Państwa indywidualne zamówienie. Takie produkty są wyłączone z możliwości zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

Reklamacje

Meble wysyłamy zmontowane, odpowiednio zabezpieczone, w paczkach lub na paletach.

Do zniszczenia w transporcie dochodzi bardzo rzadko, ponieważ tylko w przypadku ok. 1% wysłanych mebli!

Nawet jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona, otrzymasz od firmy kurierskiej odszkodowanie. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z przepisami prawa przewozowego. Pamiętaj, należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.

Składanie reklamacji

Prosimy zwrócenie uwagi, na charakter reklamacji.

1. WADA TOWARU

Przykład: zły wymiar, niedomalowanie, znaczące pęknięcie drewna,(nie będące efektem zamierzonym) itp. Występujące w produkcie przebarwienia koloru, sęki, pęknięcia, ubytki są zamierzonym celem, świadczą o naturalnym pochodzeniu drewna i nie podlegają reklamacji.

Kto rozpatruje reklamację: Bruni

Podstawa prawna: Regulamin Bruni

Gdzie skierować reklamację: kontakt@bruni.pl

Termin rozpatrzenia: 14 dni.

Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: data zakupu oraz zdjęcie.

Prosimy o podesłanie zdjęcia z punktem odniesienia, np. pęknięcie sfotografowane wraz z monetą. To znacznie przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

2. USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE

Przykład: Wszelkie uszkodzenia typu potłuczone krawędzie lub narożniki blatu, otarcia, etc.

W chwili odbioru przesyłki Odbiorca staje się jej dysponentem i osobą uprawnioną do dochodzenia i otrzymania odszkodowania.

Kto rozpatruje reklamację: Przewoźnik

Podstawa prawna: Prawo Przewozowe

Termin rozpatrzenia: 30 dni.

Gdzie skierować reklamację: Firma przewozowa realizująca dostawę

Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: